Jaha


Fyra och en halv timme efter att jag slutat jobba så har jag, tvättat, kollat tre House avsnitt, ätit Chow mein noodles with vegetables (skiter i hur snyggt dom får det att låta, nudlarna med det rutiga pkt tillsammans med några köttbullar är ändå godare), duschat, läst bloggar och spelat brainspelet på mobilen flera ggr.

Nu är jag uttråkad.

Skickade just ett mess till Johan för att kolla vad som händer ikväll. Jag måste verkligen sluta säga till mig själv att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Jag suger juh helt klart på det! Kanske är som det där med att dricka. Två fredagar i rad sa jag att jag inte skulle bli så full och jag blev ovanligt full båda gångerna. Förra fredagen ville jag supa skallen av mig och blev bara smått påvärkad... Gräset är alltid grönare på andra sidan..?

Fick svar på mitt mess, verkar som att det blir att följa rutinerna som vanligt den här heljen då =P

Antar att jag borde slänga på lite smink oxå...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback