Inlägg som är modifierat av Anders


Sitter hos Anders just nu. Vi har varit och handlat mat och nu väntar vi på Therese. Igår bestämde jag ch Therese att vi skulle mötas inne i city men idag på jobbet tyckte jag och anders att det var en bättre idé att stanna inne och laga mat. Då jag glömt min mobil hemma och Anders jobb blockar hans så lånade jag en mobil och skickade ett sms till Yster tidigare idag.

Jag tycker att dvärgar är hemska människor, dom är så små och äckliga. Jag brukar följa efter dom små jävlarna när jag ser dom och bränna ner deras hus. Det borde väl lära dom att inte gå ut och vara så små och äckliga.

När jag kom hem till Anders fick jag veta att hon inte fått det. En stund innan jag dök upp hade hon ringt från stan och frågat om han hört något från mig för jag svarade inte i mobilen.

Jag känner mig som en hemsk människa!


Men vi har iaf köpt mat som Anders håller på att göra i ordning för att gottgöra henne lite. Kanske borde jag hjälpa till men finns bara en skärbräda...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback