Hemma igen



Jag borde så ha lärt mig men nej. Jaja har väl alltid varit lite seg av mig.

Sen kan man juh alltid hoppas på att det är bättre nästa gång

Nej ska nog gå tillbaka till orginal planen och kolla lite House avsnitt och bara ta det lugnt

 

Btw så har jag insett att jag alltid är underklädd när jag går ut här så nästa gång har jag bestämt mig för att klä upp mig. Helt enkelt klä mig som jag brukar göra när det är riktig utgång som gäller (vilket jag av någon anleding int alls gjort sen jag kom hit) Knapp så att jag känner mig som mig själv i dom kläderna jag går runt i här. Hela tiden är det juh att man ska se någorlunda "professional" ut. Visst det är mina kläder men vafan fick mig att lämna mina favorit plagg hemma..?

I alla fall, Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback