Dansk fylla


Efter lite krångel igår slutade kvällen med att jag drog till en fest med danska poolen. Intressant upplevelse att hänga med 10 personer där man knappt förstår ett ord av vad någon säger. Har en ny förståelse för hur Esben känner sig när han umgås med oss svenskar iaf =P

Men kul hade jag! Eftersom jag kom dit först vid 11 på kvällen hade festen redan varit igång i ett par timmasr och folket var fulla och glada. Jag och Esben fick jobba hårt för att komma ikapp. Speciellt då nästan all alkohol var slut när vi dök upp så vi fick vända tillbaka för att hämta öl och vodka hemma hos mig först =P

Btw, jag har sagt det förr och jag säger det igen, mobiler borde ha alkolås. Man får många ideer på fyllan som man dagen efter kanske tycker inte var det smartaste. Speciellt då sms til sverige inte direkt är billigt...

Idag sov jag till runt tre och har sen dess mest druckit kaffe och skrivit. Måste ta mig iväg till affären snart och köpa något att käka. Det enda jag har hemma är pasta, pasta sås och nudlar. Inget som låter speciellt lockande för tillfället. Udrar hur länge den där pastasåsen håller egentligen. Den har stått oöppnad i min kyl i snart en månad nu..

 

 

Är glad att det inte är jag som ska städa där idag!

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback