Svaren !

Vad blir V75 raden på lördag? Ska jag satsa på Labrahorse?

Svar: Just fan det är min tur att spela.. Om Labrahorse finns med lovar jag att spela på den =D


Vad jobbar du med? Har aldrig riktigt förstått det

Svar: Det har inte jag heller... Nä men just nu jobbar jag som extra vikarie på flera olika ställen. Men mest är jag på en dagverksamhet. Fick även ett jobb erbjudande när jag gick för att plasta in ett papper förra veckan så får se om det blir något med det


har du nån kille? om ja varför skriver du aldrig om det om nej varför inte

Svar: Nej jag är singel. Anledningen är för att jag trivs som det och tänker foirtsätta vara singel tills det kommer någon som jag blir sådär jätte förälskad i. Visst händer det att jag går på "dejter" men gjorde valet förut att hålla pojkar utanför bloggen 

varför skiver du om röking som att det var nått bra. förstår du inte att det är äckligt och farligt

Svar: Rökning är farligt ja. Äckligt är en smak fråga. Jag röker och jag tycker om cigaretter så för mig är det något bra. -så länge det är min blogg skriver jag vad jag vill om rökning och allt annat. Men nej människor borde inte börja röka 


aldrig mer skor el aldrig mer kaffe

Svar: Haha att aldrig mer få ha skor på sig skulle bli jobbigt så väljer nog aldrig mer kaffe 


Tycker din blogg har blivt tråkigare. du skriver nästan aldrig

Svar: Det var inte direkt en fråga men visst. Jag drog ner på bloggandet där runt jul. Anledningen var att det slutade vara roligt och borjade mest bli en tvångsgrej att behöva blogga. Nu mera skriver jag bara när jag faktiskt vill det

´Vilken hårfärg har du egentligen? Hur många färger har du haft?


Svar: Från början var jag blond men tror det har mörknat de senaste åren till råttfärgat typ. Ja du, blont, svart, rosa, brunt, orange, lila och rött i 57 olika nyanser

Vilket smink använder du?

Svar: Vilket märke jag använder växlar. Men just nu använder jag niveas (?) foundation, maybeline maskara olika ögonskuggor och kajal från hm 

hur många böcker har du läst dethär året? och vilken var bäst bland dom som du inte hade läst innan?

Svar: Oj... Räknar vi bort de jag inte läst förut är det väl kanske 8... typ... Med de jag läst förut lite fler (speciellt om vi räknar in dom jag inte läste hela) Den mest underhållande var nog "Fanny Hill" och det bästa "En kortfattad historik över nästan allting" 

Hur ser ditt drömboende ut?

Svar: Typ en 3a mitt inne i stan med högt i tak, klädkammare och badkar

Vad är ditt dröm jobb?

Svar: Författare. Att kunna leva på att skriva böcker är målet. (sen ska jag bara lyckas skriva klart en oxå)

Vilka bloggar läser du?


Svar: De två bloggar jag läser dagligen är Egoinas och Pezster. Annars brukar jag titta in på Tyras, Schulmans, Blondinbellas, Kenzas och Perez Hilton någon gång i veckan.

Va e de första du gör när du vaknar


Svar: Om jag ska jobba, klä mig borsta tänderna och går till bussen (allt jag hinner) Men annars är det nog tar en cigg och gör kaffe

Varför började du att blogga? =)

Svar: Ibörjan var det bara det att jag ville ha någonstans att skriva av mig. Typ första halvåret skev jag en gång i månaden och berättade inte ens för någon att jag hade en blogg. Sen växte det och jag börjae få en kick när besökar antalet steg.


Väldigt fin layout på din blogg. Har du designat den själv?


Svar: Haha det där va ett skämt va..? Men jo jag har lekt med koderna och gjort headern själv.


Hej! :)
Hur är det med dig??

Svar: Heej! Jodå ska inte klaga lite små seg bara =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback