Nu gör vi valborg =P

Haha när jag kollade mina kommentarer hade jag fått en om att det var lite elakt att skriva "ses imorgon" och sen så skriver jag inte något på flera dagar.
Kom faktiskt på det igår att jag inte skrivit något på länge. Det skumma är att jag inte ens tänkt på det... Aja nu är jag här igen.

Är lite smått bakis idag men det börjar gå över. Va ut med Malin och Ida på underbara bar (tror jag det hette) Hade världens sug igår efter att gåut och dansa men ingen ville eller hade tid/ork att följa med ut. Så när jag tillslut gett upp och bäddat ner mig och bestämt mig för att kolla oz och lata mig så skickar Malin ett sms och säger att hon vill ut. Så typiskt men det var bara att klä sig och dra. Och det var faktiskt riktigt kul.
Lärde känna lite nya typer och slutade med att jag delade en svarttaxi med två av dom. En svarttaxi där chauffören inte kunde svenska eller hittade till jakan.. Riktigt skickligt =P

Snart ska jagf dra iväg till spånga för att kolla majbrasa med bastian och senare blir det grillfest =)

Imorgon ska jagf upp tidigt för en hundutställning med Stella... Utställningen i sig är inte så farligt men ska bli hämtad hemma kl 8 på morgonen =/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback