Hellu!


Just nu är jagförbi hos pappa för att llåna hans telefon lite. Tror ni inte att min mobil rymde tidigare i veckan =/ Ville halvt ta livet av mig när jag tänkte på att jag var tvungen att köpa en ny men hade grymaste turen och en extremt underbar människa hade lämnat in den på SLs hittegods =D Fick betala lite men jag fick tillbaka den! Synd bara att jag redan hunnit spärra mitt kort så nu har jag en mobil men utan fungerande simkort. Håller tummarna för att det nya kortet dyker upp måndag nu.

Annars funderar jag på hur man ska göra med kvällen. Filmkväll? Krogen? Dricka kaffe i stan? Eller åka hem och bara lata mig? Det lutar lite mot filmkvällen eller kaffet... Men lite svårt att bestämma då människor antingen har dålig mottagning eller inte svarar =/ Krogen är egentligen ganska uteslutet då jag är pankare än pank och behöver spara pengar till kryssningen nästa helg



Snygging bild på mig från Toys R Us förra veckan =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback