blablabla


Fick ett litet flipp och har spenderar de senaste två timmarna med att söka typ 15 jobb på irland och i england. Tror jag är lite grining över att min bror tog sig iväg så snabbt när jag i min egen hjärna sett det som en nöstan omöjlighet. Har iaf sökt jobben och kanske får man nått...

Är ledig imorgon så tänkte ta och kolla på några 24 avsnitt. Har helt ´fastnat på den serien. Började kolla på första säsongen i slutet av förra veckan och nu har jag tre avsnitt av säsong 2 kvar. Den är faktiskt bättre än jag trodde men skulle nog aldrig klara att titta på den på tvn men en veckas väntan mellan varje avsnitt. Sånt är hemskt =/

Annars har jag inte så mycket att säga. Har tappat min mobil vilket suger men håller ett par tvivlande tummar för att den dyker upp i sls hittelåda... Extremt tvivlande men hoppet finns väl alltid...

Jag måste vara sämsta bloggaren någonsin =P



Du kan ju känna dig stolt över att din är den bästa blogg jag följer. Iofs oxå den enda men ändå.

2011-04-14 // 18:30:40

Tack Anders det värmer =)

2011-04-15 // 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback