Shoppa


Ska snart ge mig iväg för att träffa Lollo. Vet ni vad vi ska göra? Jo vi ska köpa skolgrejer eftersom jag kom in på kursen =D Det är viktigt att ingen missar den detaljen.

 

SJälvklart lär fika oxå men det är inte det viktiga idag.

 

Jag undrar vad det blir för tema i år. Till skrivkursen hade jag juh Betty Boop och till Religionen döskallar så vad ska det bli nu. För ni vet man kan inte bara ha ett tråkigt vanligt block och några helt vanliga pennor. Det funkar bara inte. Halva grejen är juh att köpa ett helt nytt set med grejer innan varje kurs. Då vet man liksom att det här bara är till just den här grejen.

 

Aja

 

Ska till pappa senare och käka oxå. Och till mamma en snabbis innan och hämta ett brev så blir nog en bra dag =)

 

 



HELLO KITTY!



haha



men nu har du säkert redan varit och handlat så det är för sent.

2010-09-09 // 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback