Politik =/


Jag borde nog läsa "politik för idioter" eller något liknande. Så alliansen vann men dom är inte glada för moderaterna har inte majoritet... Blev det rätt..? Helt ärligt hänger jag inte med helt. Det enda jag med säkerhet tror jag förstod är att SD fick massa mandat(?) i rikstaden och alla partier verkar vara upprörda över det.

Men tycker ändå att alla partiledare gnäller lite väl mycket om resultatet. Så här blev det när folket i Sverige valde och eftersom det är vi som lever här så får de väl bara ta och rätta sig efter vad vi tycker.
Eller är jag helt ute och cyklar med den tanken  ?

Men nu måste jag faktiskt sova för ska upp och jobba imorgon.

Btw så kliar det väldigt mycket i nacken i kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback