Nyttiga ligan


Resident evil 3 går på tv just nu men Lollo är tråkig så måste kola på efterlyst ist. Det suger ganska hårt =/ Men eftersom jag har datorn får hon ha kontrollen över tvn.

Båda vi är jätte sega idag, vet inte verför för vi har typ inte gjort något annatr än varit i solna och tatuerat mig och handlat. Det finns löjligt mycket mat hos mig just nu. Kanske inte löjligt mycket men mer en vad som brukar finnas.

Det har bestämts att vi ska var nyttiga den här veckan som Lollo bor hos mig. Bara tanken på fullkornsbrödet i skafferiet och broccolin i frysen får mig att vilja ha chips. Men men får väl se hur det går.

Sitter och (ovanligt jag vet) dricker kaffe nu. Bara så ni vet vad jag har för mig lixom




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback