Kaffe, bio, utställning och segt fungerande


Sitter i sängen och tittar på sex and the city med Lollo och väntar på att kaffet ska bli klart.

Igår va kulit. Vi var på ett ställe som Lollo varit på ett par gånger förut men inte jag. Det var som sagt kulit. (mina hjärnceller fungerar inte riktigt så bra idag) Menmen, ölen var billig och det var live musik. Vad mer kan man kräva lixom..?

 

Senare i kväll blir det bio. Jag ska se nya Resident evil filmer =D Yeey för mig!

 

Imorgon blir det till Eskilstuna och hundutställning med Mamma. Hon ska hämta mig kl sex imorgonbitti =/ Så lär bli en lugn kväll ikväll. Kl 06.00 på morgonen. Vad gör man inte för sin mamma och vovvar

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback