Jag flyr fältet


Vat ni vad jag ska göra nästa helg? Jag ska åka till Nuppinen i norrland =D Håller tummarna för att jag kan få Lollo att följa med oxå.

 

Det är precis vad jag behöver, en liten mini semester till min Nuppinen. Få komma bort från all skit här och hinka kaffe, spela mario party 3, snacka skit och äta tacos. Seriöst sötnosen visst har vi en ganska stabil rutin när jag hälsar på dig ändå? Synd bara att jag ska jobba och Saara börjar skolan annars hade jag åkt redan imorgon. Men man kan inte alltid få allt man vill.

 

En till sak som min mor ringde och berättade nyss är att min låssas syster är i stan. Så ska dit imorgon och träffa henne. Var grymt länge sen vi sågs så ska bli kul att se hur livet leker för henne.

 

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det mys framför tvn resten av kvällen =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback