Jag är en tråkig människa !


Jag blir lite trött på mig själv för att jag är en tråkig människa så undra egentligen vad mina vänner tycker..?

Är nyss hemkommen från att ha varit på bio, vilket var kul visst. Skulle egentligen dragit till Benji (stavas de så?) efteråt men jag har ingen lust. Jag vill liksom bara hem till min säng, dator tv och bok. På en djävla lördags kväll !

Suck...

Varför kan jag inte gå i samma tempo som alla andra? Jag kan vara skit på på att göra någonting, stutsa uppochner och nästan skrika "Kan vi göra något jag e uttråkas!!" För att två dagar senare när människor gör saker så har jag inte alls någon lust.

Sen så vet jag att pallar jag mig iväg trots att jag egentligen inte vill och fejkar jag har kul så har jag sen kul. Det handlar bara om att faktiskt göra det oxå.
Men tyvärr så har jag inte en självdisciplinen. Inte när det gäller något egentligen har jag någonsomhelst självdisciplin. Varför tror ni det gick så dåligt i skolan för mig, jo ville jag inte gå upp när klockan ringde på morgonen så gjorde jag inte det. Och hur många av er kan ärligt säga att ni vill gå upp då klockan ringer på morgonen istället för att sova någon timme till?

Prutt oxå !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback