En sugig lördagskväll


Jag är grymt uttråkad. Mina kära vänner sviker ikväll. Ingen vill ut på krogen med mig. Till och med min pålitliga suparpolare Sebbe svek ikväll, vilket tro mig är en ovanlighet. Så nu sitter jag i stället i min säng och är uttråkad =/

Egentligen ska jag väl inte säga något då jag själv sviker oftare än dom när det gäller sånt här... Men det behöver vi väl inte nämna?

Tidigare idag var jag med Eva och syskonen på en stor Secondhand affär i Täby. Ville mest hitta en snygg fåtölj men fanns ingen som passade. Istället kom jag hem med e stor mysig jacka, en kavaj och fem nya böcker. Och sist men inte minst en stor kastrull =D Nu kan jag poppa popcorn!! Extremt yeeyit enligt mig. Nu ska jag bara köpa popcorn och olja oxå.
Sen blev det tacos till middag och jag åt för mycket. Men gott var det och antaglign värt det.

 

Har egentligen inget roligt att skriva men lovade juh ett inlägg. Nej blää blir att glo på tv nu ist.

 

Prutt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback