Bibeln

En bok om mina vänner (tänk er kompisbok man hade när man var liten fast för lite äldre människor)

 

 

Fick den här boken i julklapp för läänge sen. Under åren har jag tvingat många att fylla i den och tänkte dela med mig av några av mina favorit svar.

(nämner inga namn, bara frågor och svar)

 

 

Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon:

Flytta ihop med Gia och Cribba

 

Konstigaste sexuella upplevelse:

Daniela

De två svaraen är antagligen roligare om man umgick med oss på den tiden

Politiker jag älskar:

Ingen älskar politiker

 

Detta djur är jag lik:

Valfri parasit

 

Pluggar och vill bli:

Homosexuel och lycklig

 

Sexigaste kroppsdel:

Min lilltå, ser ut som en ostbåge

Vi är alltid extremt seriösa 


Person jag alltid kommer vara kär i:

Cattis

Naaw

 

Pluggar och vill bli:

Världshärskare

 

Så här många är det totalt:

57 1/2

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Bli kejsare

Vi är ambitiösa iaf


Jag var
13 år gammal när jag förlorade diverse oskulder

Eh, trodde man bara hade en..? 


Jobbar men önskar jag kunde:

Lata mig

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Sova

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Vara ledig

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Sova

 Ser jag en trend här

Jobbar men önskar jag kunde:

Sova

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Tänka

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Slippa jobba .. ?

 

Jobbar men önskar jag kunde:

Sova mer

Man blir som man umgås..?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback