22/9


Är hemma hos pappa nu och ska snart käka. Hoppas det är någonting gott, har inte kommit för mig att fråga än.
Sen blir det väl kortspel och kaffe drickande för mig.

Är sådär överdrivet nervös inför imorgon. Inte att jag ska till jobbet dårå, för det gör jag juh ganska ofta. Nä här pratar vi om att jag ska börja skolan igen. Eller skola och skola ska börja nys kursen men ni vet vad jag menar.
Men skrivkursen jag gick för två år sen hade jag jätte tur. Niklas Krog som var "lärare" var skit duktig på det han höll på med. Bra på att lära ut, förklara, var rolig osv. Kurskamraterna där var oxå bra (Har juh fortfarande kontakt med de flesta av dem och de säger väl någonting)
Religionen jag gick förra året hade jag inte riktigt lika tur med. Läraren där var ocå underbar. Ni vet entusiastisk, vetande och lite smått virrig. Däremot var kurskamraterna inte alls lika roliga. Dom sög faktiskt. En tråkigare hög människor är svårt att hitta.
Om trenden tänker fortsätta lär det väl bli så att den här gången kommer läraren suga och kurskamraterna va roliga.
Men hoppas verkligen att jag får både och!
Ni får hålla tummarna för mig imorgon helt enkelt.

Btw, jag frågade och det blir stuvademakaroner och köttbullar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback