#%&!#¤ till kodmallar


Kände mig extremt skillad då jag nyss insåg att det finns 15 inlägg på min första sida och 13 av dem är små mobilinlägg. Det märks kanske lite att jag inte varit inärheten av datorn specielt mycket senaste veckan =/

Håller på att samla krafter till att ge mig på det här med bakrunden. Hade juh körsbär där i ett par dagar men fick veta att det blev jobbigt att läsa själva bloggen då. Först försökte jag mig på en kod som ska göra bakgrunden genomskinlig (tänkte att det kanske blev bättre då) Men efter flera förvirrande försök var allt jag lyckades med var att allt utom just bakgurnden blev genomskinlig. Suck! Hatar verkligen de där kodmallarna för fattar ingenting och det kan aldrig bli rätt =/

Grejen är att jag vill "piffa" till bloggen lite. Tycker den är lite små tråkig på någon sett. Aja vette fan, ser den likadan ut imorgon vet ni att jag misslyckades igen och gav upp..

Btw så är det jätte bra att ni säger till när det är något som inte riktigt funkar. Vill gärna höra vad ni tycker och sen så blir jag juh löjligt glad varje gång jag får en kommentar =P

Men iväg till ett nytt helvetes försök nu


En väldigt gammal bild på mig och Denni. (måste bara garva åt att jag försöker mig på en jagärsnyggochsexig blick)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback