Roar mig


Hittade en lista att fylla i. Gillar att fylla i listor av någon anledning... Skumt...

Namn: Catitzi
Piercingar: Tungan
Tatueringar: Jupp, en i nacken
Längd: 1.63
Skostorlek: 39

Hårfärg: Rött
Är du kär i någon: Nä
Önskar du att du bodde någon annanstans: Skulle gärna bo i city men annars e jag nöjd
Tänker du på att ta självmord: Inga planer på det

Dricker du alkohol: De händer
Röker du
: Jupp
Vilket shampoo använder du
: Växlande men helst BodyShops Honey moisturising
Vilken parfym använder du
: Green apple, kommer inte ihåg märket
Vad är du rädd för
: myror, bli gammal
Gillar du att tvätta: Inte direkt
Gillar du Berg-och-Dalbana
:  Jupp =D

 

Senaste:

Film du hyrde: Wolfman
Film du köpte: Bra fråga.. Oz säsong 5 antar jag
Låten du lyssnade på: Gullefjun

Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Family guy
Personen du tänkte på: ett ex

 

ANTAL..

Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet faktiskt inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en som jag vet om
Ärr du har på kroppen: Oj… 2 på högra knät, 1 på vänstra och 1 på vänster lår. 1 på ens näsborren, 1 på vänster hand, 1 på ena bröstet och 1 vid hårfästet. Jag är en klantig människa

 

SENASTE..

Personen du fick mail av: eh.. vet inte och orkar inte kolla
Personen du fick brev av: Hyresgästföreningen
Personen du fick sms av: Ett ex
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I helgen


Saken du köpte
: Cigaretter
Vad har du gjort idag: Jobbat och vart hos Pappa
Var det kul: Pappa va kul iaf =)
Hur tidigt stiger du upp: När jag inte jobbar allt mellan 10 och 15
Gillar du att slåss: Nä
Vad ska du göra idag: I natt inte mycket. Imorgon på promenad med vovvarna och så kurs på kvällen
Är du seriös: Det händer

Var har du ont: I ena axeln =/
Använder du hårspray: De händer



» Lina

Listor är alltid kul haha :D

2010-10-13 // 23:57:26
» Julia

Haha, älskar listor.

2010-10-14 // 00:18:18
» Artan

sweet!

2010-10-14 // 00:27:48

vad har du för tatuering i nacken? :) jag har också en tatuering i nacken :)



Kram

2010-10-14 // 00:35:37

^^

2010-10-14 // 00:39:11

de snyggt med tatueringar , men har tyvärr ingen än , men snart så förhoppningsvis :D

2010-10-14 // 01:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback