Oz


Vill ni veta en lite rolig sak?

För över ett år sen beställde jag lite filmer från diskshop, bland annat säsong 5 av Oz. När de andra grejerna kom så fanns inte Oz säsongen med utan det stod att den inte fanns i lager och skulle skickas när den kom in.
Efter ett par veckor blev jag irriterad på att den inte dök upp men ville inte beställa en ny med risk att jag sen skulle ha två stycken och var för lat för att krångla med avbeställning och skit.

Sen dess har jag inte tänkt någe mer på det.

Men i dag min kära läsare fick jag ett paket ner i brevlådan och kan ni gissa vad det var? Jo säsong 5 av Oz, bara ett år senare

Dom skämtar inte med segheten där

Men jag klagar inte, nu har jag något att underhålla mig med inatt



Måste erkänna att jag saknar min (första) favorit kärlekshistoria =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback