Jobb =)


Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska åka och provjobba =D Som däckmontör och jobbet är bara november ut men kände att det skulle vara skönt att ha ett måndag till fredag jobb ett tag. Och ett jobb som gör att jag är slut på kvällen. Vill inte göra det en längre period men börjar känna mig smått uttråkad.

Att jobba som däckmontör är kanske lite hjärndött och inte speciellt omväxlande men det är fysiskt ansträngande. Vilket jag tror att jag behöver. 

Yeey för mig iaf

Fast är smått förolämpad. Flera ggr har dom frågat mig vad jag har för erfaranhet och jag har sagt att jag är utbildad fordons mekaniker. Då envisas dom varje gång med att fråga "Vet du hur man byter däck?" Nej jag spenderade bara tre år på en fordonsteknisk utbildning men missade visst lära mig hur man byter däck. Fast jag är duktig, säger bara ja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback