Jag vill ha snö !!


Nu nu nu NU!!

Jag fick en plötslig lust att vilja göra en snögubbe och ha snöbollskrig. Har inte haft ett riktigt snöbolls krig på flera år. Sista ordentliga snöbollskriget jag hade måste ha varit för flera år sen då vi samlade ihop massa människor och hade det utanför Tommy. Vi körde tjejerna mot killarna och jag blev totalt spöad iaf =D
Sen åkte jag moppe ner till Mcdonalds och mitt hår frös till is så jag var jätte road av att knäcka sönder det =P

Undra varför man inte gör sånt längre? menar det var juh skit kul...

En snögubbe fick jag iaf bygga förra vintern hemma hos Saara. Sen så klättrade vi upp på garagetaket och hoppade ner i den tvåmeter höga snön på hennes bakgård =)

Snögubbebyggande hos Saara

 

 

 

 

 

 

 

Och ja, jag hade en overall på mig och jag var grymt het i den!!

  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback