God morgon


Sitter i sängen nu. Ska åka till jobbt om en timme och är inte alls glad över det. Skulle mycket hellre sova tre timmar till =/

Jag borde borsta håret oxå. Har inte gjort det sen i lördags och tror att det snart kommer vara en enda stor tova. Värst är när man tvättar håtet och somnar med det blött utan att borsta ut det. Då blir det ännu värre. Tror jag ska ta en dusch och ha i äckligt mycket balsam så kanske det blir lättare.

Vad väldigt intressant jag var idag. Märker ni hur jag kör uppskjutnings metoden med att göra någonting vettit här..?

Jag saknar när man gick i skolan och kände såhär. Då var det juh bara att somna om igen. Iaf var det vad jag gjorde. Kanske var det därför mina betyg aldrig såg speciellt bra ut... Men man slapp iaf oroa sig för at inte kunna betala hyran om man mest låg hemma i sängen på dagarna.


Jag borde verkligen hoppa in i duschen nu

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback