God morgon (eller nått)


Haha seriöst jag har sovit bort hela dagen. Extremt oskickligt då jag ska upp och jobba i morgon och verkligen borde sova inatt.

Men lite bättre mår jag iaf. Håller fortfarande på att snora ihjäl mig men det känns iaf inte som att huvudet ska sprängas längre.

Forhoppningsvis mår jag ännu lite bättre imorgon oxå. Har så inte råd att gå och bli sjuk nu. Speciellt inte då jag blivit kär i ett par skor som är kanske liite för dyra. Plus att jag inte gillar att sjukanmäla mig, känner mig bara skyldig då. Sen så har jag ingenaning om vart jag lagt lappen med sjukanmälningsnummret till det jobbet heller.

Nu ska jag se om det finns något att äta hemma sen blir det väl att lata mig framför tvn.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback