Förbättrar


Orginaltext:


Amerikansk action från 2001. En nybliven polis låtsas vara en medlem av ett racing team för att kunna undersöka en juvelkupp. Han lyckas ställa sig in hos teamets ledare, men upptäcker snart att han är i fara eftersom de andra medlemmarna i teamet misstänker att han är en inkräktare.

Min version:

Amerikansk action från 2001. En efterbliven polis låtsas vara en medlem av ett racing team för att kunna undersöka en juvelkupp. Han lyckas ställa sig in hos teamets ledare, men upptäcker snart att han är i fara eftersom de andra medlemmarna i teamet misstänker att han är en inkräktare.


Seriöst min version låter som en mycket roligare film att se !


Btw så var det egentligen Anders som råkade läsa fel först men det behöver vi väl inte nämna =P



» Lollo

haha, fick läsa 7 gången innan jag såg skillnaden. nu har jag ont i magen för jag skrattat.

2010-11-01 // 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback