...


Jag har skrivigt och raderat tre inlägg nu. Jag vill skriva något men jag vet inte riktigt vad.

Jag vill gnälla på saker och jag vill säga yeey över saker. Gnälla över att jag blivit flyttad till ett annat jobb ställe och nu kommer bli tvungen att gå upp kl 5 på morgonen. Yeeya över att det var löning idag. Gnälla över att jag vill ha mer pengar och jag har för höga räkninngar. Yeeya över att det bara är två  dagar kvar tills fredag då det blir middag och Chinateatern. Gnälla över att jag glömde jobb skorna på jobbet (dit jag inte ska imorgon)

Jag har en sån där dag då jag inte är säker på om jag gillar livet eller inte. Om det är yeey eller blää att vara mig idag.

Det känns som att jag håller på att tappa bort dig och det tycker jag inte om.

Tror jag bara ska ta att sluta fundera över saker och bara ringa Anders och kolla om han är här snart eller om han fick jobba över igen
Behövdes inte nu kom han



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback