Bara så att ni vet: Prutt!


Jag borde så sova just nu. SÅÅÅÅ mycket borde jag det. Men nej, istället är jag uppe och hoppar och nyss hemkommen. Fast hoppar kanske man inte direkt ska säga att jag gör. Men kropp e gryt trött =/

Börjar undra hur fan jag kom på den här idén med att ha ett fysiktkrävande heltids jobb egentligen..?
Menar det är mig vi pratar om, största latmasken jag någonsin träffat iaf

Kanske borde sluta skriva här och gå och lägga mig ist... Är nog en bra idé ändå..

Sussa sött



Btw, lovade at skiva att det finns snygga pojkar på verkstaden så det kom massa flickor dit ^^ Synd bara att jag enligt anställningskontraktet med bemanningsföretaget inte får twittra/blogga/facebooka om vad förtaget heter =P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback