Vad jag har för mig



Igår var jag iväg och fikade med mor och morfar. Riktig kulit och morfar var sötast och bjöd på en super god macka och kaffe.
Sen var det möte och sen mer kaffe som gällde =)



Tänker alltid innan jag fikar att nu ska jag ta kort och visa er men oftast är det i det här tillståndet jag kommer på det tyvärr



Min söta morfar som faktiskt ville vara med på bild här. Dock skrockade han glatt åt sig själv när han såg bilden.



Jag hittade något att roa mig med =D Det fanns en liknade bredvid. Två ungar kom och en av dem klättrade upp på den bredvid min medans den andra stirrade ledset på mig. Men det sket jag i, jag var där först!

Nu är jag hos mamma och lekar hundvakt. Senare ska jag till pappa och käka och imorgon  blir det att fira Mollymos =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback