Senaste 24 timmarna


Jag har precis varit ute och rökt. Tänkte gå och sussa men fick för mig att jag borde berätta att jag lever först.

Igår firade vi Lollo. Det var kulit. Blev först in till Stan med Sebbe och dom till ett överdrivet packat ställe för att ta en öl innan Lollo hörde av sig och sa att hon va på mp. Så blev raka vägen tillbaka igen. Jag hade bestämt mig för att vara riktigt festklädd och ni vet i min värld är det visst ganska lika med uringat. Jag blev kallad tuttlisa x antal gånger och Lollo drog igen min kofta var femte minut =P

Har inte speciellt stora minnen av att jag tog mig hem. Minns att jag gick till tåget och sen satt och väntade på det men efter det är mitt minne ganska blankt. Dock vaknade jag ensam i lägenheten och ingen hade snott min tv så verkade inte för farligt.

Självklart hade jag försovit mig =/ Vaknade av det 12:e terror samtalet till min mobil. Hann i  panik ringa en taxi innan Anders knackade på mitt fönster. Stackars hade blivit dit skickad för att väcka mig =P Han var underbar nog att ge mig skjus så jag slapp betala en taxi med pengar jag inte hade.

Hann till Solna innan färdtjänsten dök upp och sen bar det av till en heldag på tomtits. Resan dit var hemsk! Har ni någongång vaknat extremt bakis, extremt sen, fått extrem panik och sen åka bil med någon som kör som en galning? Det är inte något jag rekomenderar. Hade inte ens fått en koppkaffe i mig. Eller ett glas vatten för den delen. Men blev kaffe och macka när vi kom fram så jag mådde lite bättre.

Annars är tomtits något jag kan rekomendera, var skit kul! Vi var där ända till kl fem och hann inte bli uttråkad en enda gång =D

Efter tomtits blev et hem till mamma. Va för kallt för att försöka ta mig hem. Här har jag lagat mat, tittat på ett brinnande ljus och varit ut i snön med vovvarna. Och nu ska jag som sagt sussa

Så då vet ni att jag lever och vad jag har haft för mig.
God natt och sussa sött


Btw, om någon försöker nå mig så lägg ner. Min mobil dog imorse och får inte tillgång till laddare fören jag lyckas ta mig hem imorgon. Vilket kan ta ett tag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback