Just nu luktar det nybryggt kaffe här <3

Sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Var riktigt länge sen jag gjorde kaffe hemma sist men nu när jag kom hem kände jag att jag behövde det.

Det här har varit den lääängsta dagen i världshistorien skulle jag tro. Och det skumma är det att den inte direkt varit dålig utan bara så extrmt jälva lång.

Seriöst tidigare idag trodde jag att det borde vara lunch när som helst men när jag tittade på klockan insåg jag att jag jobbat mindre än en timme. Att vänta 5 minuter brukar gå fort om man tar en cigg men idag var det bara hatiskt.

Nej nu ska jag ta och dricka dagens 12:e kaffekopp och läsa lite en stund
(Jag räknade nyss, det är 12 och ja jag har ett mindre missbruksproblem)

Bild från i sommras

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback