Jag kanske har humor ändå =D


Två av mina underbara just nu extremt älskade läsare påpekade snällt att skämtet inte riktigt var exakt som det skulle.

En av dem var tillochmed söt nog att bifoga en variant på skämtet som jag tack och lov fattar =D (Tack!)

"Det var en gång en hippie som gick på en buss. Och längst bak i bussen såg han den snyggaste tjej han någonsin sett... En nunna! Han gick fram till nunnan och sa:
-Du är det snyggaste jag sett ska vi ha sex?
-Nej, Gud är den enda jag älskar och Gud är den enda jag vill ha sex med. Svarade nunnan.
Hippien satte sig några säten framför nunnan tills nunnan gick av. Då sprang hippien fram till busschauffören helt förstörd.
-Alltså jag vet inte vad jag ska göra! Hon var det vackraste jag sett men hon sa att Gud var den enda hon älskade och att Gud var den enda hon vill ha sex med. Vet du vad jag kan göra?
-Jag vet att nunnan brukar vara på kyrkogården varje kväll och be, så klä ut dej till gud och gå dit. Svarade busschauffören.
Samma kväll gjorde hippien som busschauffören hade sagt. Klädde ut sig till Gud och gick till kyrkogården. Och mycket riktigt så satt nunnan lite längre bort och bad. Hippien gick fram och sa
-Hej, det är jag som är Gud, ska vi ha sex??
-Visst! sa nunnan. Men ta mig där bak för jag vill inte bli med barn.
Hippien gick med på nunnans krav och när om var klara så slet hippien av sej kläderna och utropade
-HAHA! Det är jag som är hippien på bussen!
Då slet nunnan av sig kläderna och sa
-HAHA! Och det är jag som är busschauffören!"

Den ser lite annorlunda ut men poängen är juh samma =)

 

Så nu kan jag andas ut igen och inte tro att jag är helt blåst =D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback