Jag har internet igen =D



Mitt vanliga funkar inte än men lär göra det om några dagar igen. Nu har jag dock lånat til mitt ett annat mobiltinternet av mamma och Eva.

Sitter i sängen och lyssnar på "The Pretty Reckless" just nu. Har tagit ett långt bad och precis ätit middag. Tro mig att jobba 14-22 fuckar upp ens dygnsrytm ordentligt. Till och med jag som inte ens har en blir förvirrad.

Men har bara den här veckan kvar nu så klarar mig nog. Blev helt bestämt i dag att jag inte kommer förlänga mitt kontrakt med bemanningsföretaget. Har haft kul under de här två veckorna och träffat många roliga människor men jobbet passar inte riktigt mig. Bör helt enkelt hänga kvar på mitt lathets jobb ett tag till ist.

 

Tror jag behöver hitta på något roligt att göra i helgen (läs: supa mig väldigt full) Känns som att det var förlänge sen. Som tur var ratade jag med lilla Mollymos tidigare och hon verkade villig att ställa upp =P

 

Nää nu ska jag väl ta och sova och mentalt förbereda mig för ett väldigt jobigt samtal jag måste göra imorgon pga min extrema klantighet =/

 

Sussa sött

och

glöm inte att drömma massa




Lagom full och glad Catitzi =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback