Jag är hemma, uttråkad och speedad. (Lär bli många inlägg ikväll)



Så nu har jag druckit mit 14:e kopp kaffe för dagen. Är en jävla tur att jag inte ska jobba imorgon för tror inte jag lär somna på ett par timmar än.

Är egentligen ännu mer tur att jag insåg att jag inte ska jobba imorgon. Har gått runt hela dagen med inställningen att jag ska iväg och jobba imorgonbitti men insåg för en stund sen att dert ska jag juh faktiskt inte. Skulle jobba tisdag-torsdag men ingen har sagt något om fredag.

Hade kanske varit lite pinsamt att dyka upp imorgonoch inte vara inbokad =/

Och btw Jocke, jag kollade igenom senaste månadens inlägg och det är bara typ tre matinlägg och typ ett sovproblems inlägg. Om något så handlar min blogg om kaffe drickande. Så de så!

=P

(För er som undrar påstod Jocke i tisdags att min blogg handlade om vad jag åt och mina sömnproblem. Jag ville inte riktigt gå med på att jag hade en så tråkig blogg)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback