Jag <3 Prince



Det är lite facsinerande. Men skulle kunna tro att efter att i en vecka rökt extremt lite pga av ikke existerande ekonomi och därmed löjligt begränsad till gång till cigaretter skulle ha vant mig och helt enkelt inte röka lika mycket.

Istället håller jag nu på att kedjeröka, nästan om att mitt undermedvetna försöker ta igen all förlorad tid.. Kanske ligger något i det Saara alltid säger om att hon röker dubbelt så mycket när hon är med mig =P

Skit samma, jag och mina röda prince har ett seriöst och kärleksfullt förhållande helt enkelt!


Och ja jag lästa artikeln i aftonbladet om bloggares påvärkan på¨unga om rökning så fyra saker nu

1, Det är korkat att börja röka. Det kostar pengar, är ohälsosamt och man luktar inte lika gott. Börja inte röka!

2, Jag röker av eget val för att jag tycker om det. Jag har ingen tanke på att sluta för jag vill inte sluta. Punkt.
3, Om du börjar röka för att du läser en blogg där bloggaren röker... ja ta då och förbered dig på ett jobbigt liv för det visar nog mest att du är en människa helt utan egen personlighet eller vilja. Kom igen ska du verkligen härma allt du ser hos människor du... ser upp till..? Lär dig göra egna val ist
4, Jag har inte tillräckligt många läsare för att behöva oroa mig om att påverka någon.

Men om du känner att du vill börja röka pga vad du läser i min blogg skicka et mail till mig så skriver jag tillbaka och säger åt dig att låta bli. Okej ?

Sussa sött nu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback