Hallåj

Nu är jag hemma! Lite skumt att jobba i två timmar bara menb bättre än inget antar jag.

Vad som suger just nu att samtisigt som jag kom in i lägenheten insåg jag att det är onsdag och jag ska till pappa. Att att jag til pappa suger självklart inte men att om jag kommit på det 10 minuter tidigare hade jag bara kunnat sitta kvar på bussen och åka direkt dit. Det suger =/

Men men får väl hänga kvar här tills hel och nästa buss går...

Är på riktigt bra humör idag. Har varit glad lallande sen jag vaknade imorse. Riktigt kul att ha en sån dag.

Hittade en jäätte gammal bild som jag ville lägga upp här men det är en bitmappsbild och de kan man inte ladda upp på blogg.se (Är hatisk mot det) men la upp den på fb så ni får en länk iaf =D

Eftersom det här inlägget tog en tio minuter att slkriva måste jag dra nu =P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback