God morgon!



Nu sitter jag med datorn i knät och dricker mitt morgon kaffe. Kan knapt tro att det är sant, Jag är vaken och uppe innan klockan 12 när jag är ledig (!!) Helt otroligt! Fast sen så kanske det beror lite på att dom ringde för en halvtimme sen och frågade om jag kunde jobba eftermiddagen men det behöver vi väl inte nämna =P

 

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och sluta babbla skit här.

 


Jag känner mig pigg och glad... Den fina kaffekoppen fick jag btw av Evas föräldrar i födelsedags present =D

En sak till, eftersom jag kommit fram till att min blogg til 80% handlar om mitt kaffe drickande kan jag juh tipsa er om ett Icas mörkrost är de kaffet som är absolut godast! Iaf om man har en perkulator. Bara så ni vet lixom =P

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback