Blondiner


Ska snart gå och lägga mig. Ska jobba imorgon så är nog lika bra.

Jag har absolut inget att säga egentligen... Kanske ska dra lite blondinskämt för er?

Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
- Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.


Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
- Vilket nummer har 112?

Varför blev blondinen som jobbat hos en bordell i tio år galen?
- När hon fick veta att de andra flickorna tog betalt.

Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för henne?
- Tre. En gång när man berättat historien, en gång när hon fått den förklarad för sig och en gång när hon förstår den.

Vad kallar man en blondin med en brunettperuk?
- Artificiell intelligens.

Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud?
- Turist.

Så nu är ni roade och jag slipper hitta på något originellt att skriva eller hur?


Jag har faktiskt varit blond en gång i tiden...














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback