Bara så ni vet vad jag har för mig



Tror ni inte att dom ringde och bad mig jobba imorse? Jodå och jag var dum nog att säga ja. Så hela dagen har jag vandrat runt i ett moln av trötthet.

Efter jobbet blev det till far min för middag och kortspel =) Var där tills för typ en timme sen.

Imorgon blir det att vakna tidigt och tvätta, till banken och sen till mor och fika. Stackarn är sjuk =/
Hur kvällen blir får vi se. Har lovat att hålla mig ledig för att jobba men va inget säkert, dom skulle ringa på förmiddagen och säga hur det blev. Annars får vi se vad för skojit jag hittar på.

Nu tänkte jag leka lite med datorn och bläddra lite på tv men blir nog sängen snart. Måste tvätta imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback