Superstar !


Jag är nästa superstjärna! Nu har jag gjort min skivdebut. På en skiva som faktiskt säljs på riktigt iaf. Jag kommer bli största sångerskan i världshistorien!


Man kan väl få drömma lite. Sanningen är att jag knappt kan ta en ton så blir jag superstjärna någon gång lär det inte bli som sångerska. Men jag är faktiskt med på en skiva.

 

För nästan 1 1/2 år sen bad mitt ex som leker musiker att jag skulle babbla in en rad till en låt åt honom. Och nu har skivan kommit ut och jag är faktiskt med.

Gruppen är Stormfågel och skivan heter Eldvakt. Jag är med på låten "I see no more then the shadows of ghosts" Vilket råkar vara just det jag säger.

Musiken är inte en personlig favorit men helt okej att lyssna på ibland! Jag föredrar som sagt disney låtar =)

Skivan finns att köpa här






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback