Sömn


Jag sover inte. Eller jag sover väldigt lite. Många av mina vänner tycker att jag sover ovanligt mycket men det stämmer nog inte. Ibland sover jag väldigt många timmar i streck men det är sällan jag sover två nätter i rad. Oftast somnar jag framåt nio på morgonen och sover till runt tolv.

Varför det är så vet jag inte. Det är dumt och jag mår bätte när jag sover bra. Jag bara somnar inte

När jag sov tillsammans med mitt ex brukade jag ofta låssas att jag sov. Om han tex gick upp mitt i natten och gick på toa eller nått så låg jag still, blundade och låssades sova.

Att missa en natts sömn för mig är inget problem. Det är nästan skönare för då är det lättare att somna natten efter. Då vet jag att jag inte kommer ligga där och bara stirra in i väggen.

Om jag börjar räkna på det tror jag att jag i genomsnitt egentligen sover lika mycket som en vanlig människa. Jag gör det bara på ett annat sätt. Jag är vaken länge och sen sover jag. I stället för att sova bara några ynka timmar varje natt.

Långt och totalt meningslöst det här inlägget blev...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback