Shopping förbud fungerar bra här


Hemma nu från att ha sett Clash of the titans på bio. Ovanligt dålig film måste jag säga men det vara skojit.

Gjorde misstaget att ta en sväng genom centrum tidigare idag och som vanligt har jag gjort av med för mycket pengar. Jag borde antagligen inte släppas lös i närheten av några affärer eftersom jag så tydligt inte är pålitlig.

Men skit i det nu för jag har hittat årets solglasögon (ett par i svart och ett i spygönt då ja inte kunde bestämma mig), ett nytt vårigt linne som e sockersött och inte alls jag och massa nya underkläder =D Jag skulle egentligen kolla efter ett par nya byxor men gick inte så bra.

Kände mig jätte skillad igår när jag hittade en påse i hallen med en klänning och ett kvitto. Köpte den för två veckor sen men orkade inte prova den i affären. Kom hem och insåg att den inte alls var snygg på så skulle lämna tillbaka den. Men nej, glömmer man skiten i hallen så går öppetköp datumet ut. 300 kr åt helvete.
Ingen som e intresserad av en svart spetsklänning?

Nu ska det sussas och imorgon jobbas

Pusselipuss



I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-09-29 // 12:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback