Klar


Jag sa att jag skulle säga till när jag lyckats bli klar med alla räkningar och nu har jag de! Kan juh säga så mycket som att det är tur att jag varit smart nog att lägga undan pengar till Saaras student/min födelsedags vecka annars hade våra planer om en hel veckas festande inte alls fungerat så bra.

Btw så skickade jag igår natt ut injudningarna till min "Pirater vs Fjortis vattenkrig" fest som ska vara den veckan. Det ska vara ett stort vattenkrig (uppenbarligen) sen tänkte jag att vi skulle köra några olika lekar med vatten inblandade. Problemet är att jag bara kan komma på en sån lek, vattenleken.

Någon som har några idéer till andra lekar med vatten inblandat?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback