Jag är för trött för att komma på en rubrik...


Skippade vandringen i dag. Är inte helt säker på hur jag lyckades gå med på att följa med från början. När jag satt på tågen (kl 8 på morgonen!) insåg jag plötsligt, det är tänkt att jag ska promenera 12 km.. Jag skulle antagligen ge upp efter 1 km, slå mig ner på en stubbe och ta en cigg. Så jag messade Jocke och föreslog att vi drog in till stan å käka frukost ist =D

Så jag spenderade förmiddagen med frukost i kungsträdgården och shopping. Något som passar mig mycket bättre än vandringar!



Lekte turist en kort stund innan batteriet i kameran tog slut





Dagens shopping: Diskborste, tandborst glas och lite ögonskugga =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback