Idioter


Jag har funderat lite över det här och efter att ha pratat med Nuppinen har jag kommit fram till att jag har rätt. Det har jag egentligen alltid men bra med backup

Att jag var tio minuter sen till en intervju är dåligt ja men va fan. Jag brukar inte springa omkring i stadshagen vanligtvis, jag bad om ursäkt och förklarade att jag inte hittade alls i området och min själv ritade karta inte var den bästa.

Ändå uppförde sig snubben som att jag begått största synden någonsin. Som om jag sket i att dyka upp i tid till mötet med flit eller nått. Jälvla idiot!

Har bestämt mig för att om han ska vara så jälva uppstoppad kan han bara dra åt helvete för då vill jag inte ha jobbet !



Påminn mig om att jag måste radera de här om jag faktiskt får jobbet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback