En Burton och en Betnér


Dagens tema har varit trött. Sov bort större delan av dagen. Var och såg Alice i underlandet nu på kvällen. Den var väl kul och så men var inte överdrivet imponerad. Värd att se är den helt klart, om inte annat så för alla glada färgers skull.
Betnér i går va kul, som sagt hans humor passar mig perfekt. Efter uppträdandet blev de inte mycke mer av kvällen. Stannade kvar med Lollo och pojkarna tills runt tolv då det fick räcka för mig. Supa flera dagar i streck med för lite sömn är inte nått jag är pigg på längre. Börjar kanske bli gammal =P Supa med mycke sömn är däremot något som passar mig utmärkt!

Idag: Grattis på födelsedagen mamma!
Imorgon blir de födelsedags fika för henne och Eva. Eva fyllar år på måndag ni vet. Måste gå upp innan tolv irmorgon. Ska vara hos mamma vid tre och innan dess ska jag hinna till affären och handla till äppelkakan och kladdmuffinsarna jag ska baka. (kunde inte bestäma vilket vi ville ha så tog båda)

Min stora mysiga säng börjar kännas lite för stor och tom nu. Stevi var bara här i två dagar men hann vänja mig vid sällskapet. Blir nog att se till att någon av flickorna trackar mig lite mer i veckan. Lollo skulle säkert uppskatta att få prova sängen och ett riktigt täcke ist för tältsängen och filtarna hon fick i torsdags. Har bara två täcken och vanligtvis e båda mina. Var glad att jag hade tre stycken badlakan när Saara och Anders bodde här, annars kunde de blivigt jobbigt. 

Ska väl bli att sova nu så jag kommer upp i tid imogon. Försover jag mig får jag väl svänga förbi Brödernas och köpa några semlor eller nått. Får se om de blir någon fika eller öl på kvällen oxå.

Sussa sött  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback