God morgon


Jag måste ha somnt vid typ 6 tiden igår. Va inte direkt planerat men e en av riskerna med att inte ha en soffa, då ligger man i sängen ist. De e väldigt tur att jag vaknade för en stund sen. ska vara på jobbet senare och hade inte ställt någon klocka så de hade kunnat sluta illa.
Nu är mitt största problem att jag inte e säker på om jag börjar åtta eller nio. Tror de e nio men e inte helt säker. Tänkte vänta en halv timme tills jag är säker på att Sennait e vaken och ringa och fråga. Svårare än så var de inte å lösa de problemet.
Skulle inte ha något emot att sjukanmäla mig i dag. Min hosta har faktiskt blivit värre. Men känns elakt att göra de såhär sent. Plus att jag behöver pengarna. Och sen har jag barar i dag kvar innan jag e ledig en vecka.

Nu ska jag hitta nått att roa mig med i två timmar

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback