Tvättar !!


Det här är ett stort ögonblick, jag är uppe och hoppar innan klockan är 12 på dagen och jag jobbar inte idag. (Väntar lugnt medans ni alla drar efter andan i häpnad) Det här är en stor dag för mig förstår ni. Jag är nästan mer stolt än jag var igår. Jag bokade en tvätttid och försov mig inte till den!! Har väntat på de här ögonblicket i tre veckor och nu har de kommit =) Jag har faktiskt tvättat lite under de här tre veckorna, har tagit med mig de viktigaste till jobbet och slängt in en maskin där så jag går inte runt i skitiga kläder. Men nu har jag tvättat massor =D

Ska åka hem till pappa så fort tvätten e klar. Måste komma ihåg att hämta ut pengar oxå.. Sen blir de kursträff och sen hem till mor min. Ska leka hundvakt i natt och imorgon förmiddag och ist för att åka och hämta Alice sen åka hem till mig och imorgon åka tillbaka med henne så sussar jag på soffan hos mor.

Min kära mog ska btw skaffa en till vovve. En söt vit fluffig sak som just nu är sex veckor gammal. Hoppas inte Alice blir avundsjuk på den nya hunden. Måste se til att åka dit mer och favorisera henne lite extra tror jag. Hmm jo helt klart extra favorisering som behovs här


Liten Alice med hennes "rävsnuttefilt"


Alice i sommras (1.5 år)

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback