Prutt


Jag är uttråkad. Fruktansvärt uttråkad =/ Jag är inte sömnig så kan inte sova. Folk e tråkiga och ska jobba imorgon så ingen vill hitta på nått. På tvn går bara skit, varför betalar jag egentligen för så många kanaler? Böckerna e inge roliga. Dator har förlorat charmen. Skriva går inge bra. Har redan duschat två ggr. började fylla på för ett bad bara för att inse att jag inte ville bada. Lagade en lunchlåda till imorgon som jag egentligen inte behöver då jag inte äter lunch där imorgon. Jag råkade göra nått på impuls som jag ångrade två sekunder senare men de va två sekunder försent. Jag har målat alla mina naglar. Pillat bort hälften av nagellacket. Skrivigt om hur tråkigt allt är.
Jag hatar såna här kvällar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback