Jag borde nog sova


Stog i mitten av rummet och tittade på min lägenhet efter att ha varit i köket och hämtat vatten (tog mig en timmes övertalning att lämna sängen men törsten vann tillslut) Förvånnat tänker jag "Fan de här e juh nästan ett färdigt hem. Allt jag behöver göra e att få upp hyllorna och spika upp fotoramarna, som btw ligger på mitt köksbord tillsammans med alla mina foton och gjort de i fyra veckor. Jag har lyckats, jag har skapat ett kompett hem!" Stolt dricker jag mitt vatten bara för att inse, jag borde inte kunna stå där jag står.
Tror tyvärr inte man kan kalla det ett komplett hem med en stor tom golvyta som fullkomligen skriker soffa.

Eller så kan man kanske de. Jag kan bli den konstiga tjejen med massa plats men utan soffa =D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback