Beroende


Ni vet jag ska faktiskt jobba imorgon. Visst jag har inte morgonen så börjar inte kl sju (vilket skulle göra att jag var helt körd och de fick bli en natt utan sömn) men jag måste ändå stiga upp ganska tidigt. Redan vid 10 faktiskt. Sen ska jag iväg på födelsedags middag och bio på kvällen oc vill juh inte se ut som en zombie då.
Ett tips till att somna är att sluta skriva här och stänga av datorn. Men de skulle juh inte vara alls lika kul.

Får jag påpeka att de här med att blogga är grymt beroendefremkallande. Om man ser tillbaka till när jag skaffade bloggen för typ 1 1/2 år sen så hade jag ca ett inlägg (om ens det) i månaden. Sen började det bli kanske en i vecken, sen vidare till två i veckan. Plötsligt började det bli ett nästan varje dag och nu är det minst ett varje dag.
Behöver faktiskt inte fler beroenden. Tycker jag har så det räcker med cigaretter, kaffe, böcker, skor osv. misstänker att det redan är kört dock.
Varje gång jag ser att min statestik har stigit blir jag jätte glad oxå. Egokick eller vad?

Har till och med kämpat med att göra en egen header till bloggen (helt själv i paint) och kan säga att de tog många försök innan jag lyckades göra rätt när jag skulle få upp den. Dom där kodmallarna e inte roliga.

Kanske ska försöka mig på att bli en sån där stor bloggare som tjänar pengar på bloggen oxå så slipper jag jobba =D

Nää nu ska jag vä ta oc försöka sova lite ändå.

Btw, inte ens jag trodde på den där idén om att jag skulle lyckas tjäna pengar på det här




Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 // 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback